Sekarang ini banyak dilihat pengguna jalan raya yang tidak suka memberikan signal ketika hendak menukar laluan atau mahu memasuki lorong dan hal ini telah menyusahkan pengguna jalan raya yang lain.

Seperti apa yang baru sahaja tular di tiktok @aliffarhan.hamzah, dapat dilihat rakaman dashcam kereta berkenaan di mana terdapat kereta Myvi berwarna merah yang selamba menukar laluan tanpa memberikan signal dan membuatkan kereta pemilik dashcam ini hampir berlanggar dengan kereta tersebut. Dan pemandu kereta tersebut adalah seorang lelaki.

What your problem bro? Yang bawak tu bukan perempuan tapi lelaki !!! Sikit lagi ye sikit lagi baby VCJ nak cium

Situasi itu telah membuatkan ramai yang marah melihatnya.

“signal takde, tengok belakang takde. yang dia ada olah gerak..CIT tu takde. nasib otak dia ada lagi”

“kalau aku jadi passenger kau memang aku tukang tekan hon dari sebelah tu”

Baca juga : Tukar Lane Secara Tiba-Tiba, Rakaman Kemalangan Melibatkan Kereta Lain Raih Simpati

Baca juga : โ€œTekan Signal Terus Masuk Ehโ€-Rakaman Motor Terlanggar Kereta Yg Tukar Lorong Tarik Perhatian Netizen

Lihat klip rakaman dashcam di tiktok :

@aliffarhan.hamzah

What your problem bro? Yang bawak tu bukan perempuan tapi lelaki !!! Sikit lagi ye sikit lagi baby VCJ nak cium ๐Ÿ˜ค๐Ÿ™„๐Ÿคฎ #myviproblem #myvideo #mg3 #mg3malaysia #tenangisgood

โ™ฌ Gwenchana – Skinny Fun

Lihat juga komen netizen :

@Aidil Iman : mesti budak uitm ni

@0808 : Myvi merah selalu problem !

@Delulu is the Solulu : Baek betol bang. Kalau aku memang makan hon sampai lah dia belah ahahhahah

@Im_Hans : Elok abang hon lama2 bagi dia kabut sikit

@Sharazin : Yg salah abang sbb tak hon

@Iqbal Shah : Hon tu free bang. Kasi sepam terus.

@๐‘ฐ๐’š๐’†๐’’๐’‚๐’ ๐‘น๐’–๐’…๐’†๐’‚๐’๐’› : abang tak maki saya kan?

@babas : DENGAR!.. bila drive korng kena letak stu override thinking.. fikir beberapa possiblity yg kmngkinan akan berlaku… jgn fikir stu je..

PERHATIAN: Pihak Daebaking tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Daebaking juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous article5 Fakta Pelakon Utama Strong Girl Nam Soon, Tayang 7 Oktober Ini
Next articleHilang Selepas Cod Phone Tp Sempat Vc Tunang Sebelum Phone Terpadam, Org Ramai Diminta Bantu Jika Ada Maklumat