Sekarang ini banyak dilihat cerita mengenai kucing yang banyak menimbulkan masalah sehingga terpaksa memanggil bomba untuk menyelamatkan binatang tersebut.

Seperti apa yang baru sahaja tular semalam di tiktok @rafael.pbs, dapat dilihat situasi yang mana anggota bomba sedang menyelamatkan anak-anak kucing bersama ibunya yang dikatakan telah terberanak di atas rumah. Dapat dilihat dalam video tersebut, bomba itu memasukkan anak kucing tersebut ke dalam kotak.

Khidmat khas kucing beranak atas rumah

Di video seterusnya, dapat dilihat ibu kucing yang turun sendiri tanpa bantuan bomba.

takde dia turun sendiri, boleh tengok video penuh kat app sebelah

Baca juga : β€œTak Sangka Ada Lagi Manusia Kejam”-Anak Kucing Dijumpai Atas Pokok Dlm Plastik Diikat Mati

Baca juga : Rakaman Bomba Selamatkan Kucing Namun Tak Sangka Ini Yang Terjadi

Lihat klip video tersebut di tiktok :

@rafael.pbs

Khidmat khas kucing beranak atas rumah🐈 #pbssu #pbs #bombasukarela #bomba #kucing #kucinglucu #anakkucingbarulahir

♬ Mission Impossible (Main Theme) – Favorite Movie Songs

Lihat juga komen netizen :

@Kak Ina Abd Wahab : mcm stray cat yg akak jaga..beranak atas bumbung..tp dia pandai bawak turun semua anak dia lepas 4-5 hari

@Daus Sereng : part 2 bos sebelum sy yg pergi selamatkan anak kucing

@π—œπ—§π—œπ—ž π—šπ—’π—₯π—˜π—‘π—š : bang kalau org terkunci dlm bilik , boleh pnggil bomba ke?

@Naimzubir : Naikkan elaun abang bomba

@Laila Shahila : nasib baik aritu iki kunci ko dalam blik air aku xpgil diaorg

@Budak chips potato : bang dapat tk mak kucing tu risau pulak daya

@Waaaa : apa jadi kt mak kucing tuuu

@Fake akaun : Pegang je la kucing tu

PERHATIAN: Pihak Daebaking.Co tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Daebaking.Co juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber : Tiktok dan Instagram

Previous article5 Filem Seram Jepun Lagenda, Pasti Mengganggu Tidur Anda
Next articleDalaman Kereta Dibalut Dengan Selimut, Ramai Terhibur Lihat Kereta Tersebut