Di zaman moden ini masih lagi terdapat mereka yang tidak berhati perut iaitu dengan membuang anak kucing dengan cara yang paling kejam.

Menerusi klip video yang dimuatnaik di tiktok @cikguzeti, dapat dilihat situasi pemilik video memandikan anak kucing yang dijumpai di atas pokok dalam plastik dan diikat mati oleh manusia yang tidak berhati perut.

Balik kerja, suami ajak cari anak kucing sebab dari pagi dengar suara anak kucing nangis tak henti3. Cari2 ingat dalam longkang rupanya ada atas pokok. Dalam plastik, tersangkut kat ranting
Selalu tengok je kat tiktok kekejaman manusia. Sekali Allah tunjuk betul3 depan mata. Allahuakhbar tergamaknyaa manusia. Kalau tak suka, biar saja. Ni kau sumbat dalam plastik, lepas tu ikat mati. Lempar pulak kat atas pokok niat nak membunuh.
Masa depa kat atas pokok tak dan rekod ke apa. Tgn menggigil

Situasi tersebut telah meraih perhatian ramai dan tidak sangka ada yang sanggup berbuat demekian terhadap anak-anak kucing yang tidak berdosa ini.

“Ya Allah…sedihnya tgk…manusia apakah itu yg tergamak buang..tq org baik selamatkan baby meow”

“allahuakbar.. kejamnya sapa y buat.. moga allah je balas sapa y buat gitu..”

“kesiannya..dipisahkan dgn ibu.. mesti ibunya tercari2 anaknya”

Baca juga : Kucing Pun Tahu Sayang Anak, Kucing Ini Kutip Anaknya Yg Telah Mati Buat Ramai Simpati

Baca juga : Kucing Jiran Suka Berak Merata, Wanita Ini Stress Dan Minta Pendapat Orang Ramai

Lihat klip video di tiktok :

@cikguzeti

Balik kerja, suami ajak cari anak kucing sebab dari pagi dengar suara anak kucing nangis tak henti3. Cari2 ingat dalam longkang rupanya ada atas pokok. Dalam plastik, tersangkut kat ranting 😭 Selalu tengok je kat tiktok kekejaman manusia. Sekali Allah tunjuk betul3 depan mata. Allahuakhbar tergamaknyaa manusia. Kalau tak suka, biar saja. Ni kau sumbat dalam plastik, lepas tu ikat mati. Lempar pulak kat atas pokok 😭 niat nak membunuh. Masa depa kat atas pokok tak dan rekod ke apa. Tgn menggigil

♬ suara asli – SUBARIANTO – SUBARIANTO

Lihat juga komen netizen :

@hani : sy juga pernah jumpa anak kucing diikat dlm plastik dan dbuang dlm tong sampah.sy bawa balik dan jaga,alhamdulillah semua membesar dgn sihat

@kedai murah sokmo : pernah jugak jumpa anak kucing 5 ekor bawah pokok . dah lah hujan , ada kerengga . taksampai hati nk tgk , bawak balik bela

@CikYied : nampak sihat semuanya . semoga Allah balas kebaikan saudari suami isteri in shaa allah . terima kasih org baik

@sarasarah0462 : tq awk.. InsyaAllah Allah permudahkan urusan awk atas sgl kbaikan yg telh awk buat…

@nani : Allahuakbar, lawa2 anak kucing tu. sampainya hati.

@bungalarangan297 : aturkan Allah..itu lebih hebat drpd manusia berhati Bintang..

@rasidahsam61 : Allah menguji kita..bersabarlah…jika jiwa kita ada kshsyg…kita pelihara anak’ ini..,moga dgn pertolongan awak d mewahkan rezeki Allah SWT.

@Leenaa : Allahuakbar sedeyyy..,tema kasih awak yg berhati mulia…Allah jua yg membalasnya..Aamiin

PERHATIAN: Pihak Daebaking tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Daebaking juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous article“Macam Tu Je Dia Ambil”-Cabut Spoiler Kereta Lain Dan Bawa Lari, Rakaman CCTV Ini Raih Perhatian
Next articleBuat Maksiat Depan Rumah Orang, Tindakan Lelaki Ini ‘Sound’ Pasangan Tersebut Disokong Ramai