Sekarang ini banyak dilihat orang ramai yang berlumba-lumba membuat kebaikan tidak kira mereka yang datang dari keluarga kaya atau sebaliknya.

Menerusi klip rakaman di tiktok @anaszahrin, dapat dilihat situasi di mana anas memanggil lelaki yang sedang menjual belon di sebuah mall dan mengatakan yang dia mahu membeli kesemua belon yang dijual tersebut. Apa yang membuat netizen sebak adalah apabila lelaki tersebut yang mengucap rasa syukur dan dapat dilihat raut wajah yang gembira pada adik tersebut apabila jualannya habis.

Singgah Harbour Mall Sandakan Sabah kejap, nampak adik ni berdiri dari tadi pandang pandang abang anas. Abang anas beli semua belon dia jual. Happy tak terkata dia

Di ruangan komen ramai yang melahirkan rasa sebak dengan situasi tersebut kerana tahu betapa susahnya untuk mecari rezeki yang halal pada masa sekarang.

“Adik ni tak putus semangat..sulit bagaimana pun dia tetap positif fikiran nak niaga. Moga Diberkati rezeki yh Derma dan adik ni..”

“sedih nya..semoga di murahkan rezeki bang”

“Laju dia jawab math. Rezeki mu dik. Moga bertambah rezeki abg Anas. Aminn”

“MashaAllah happynya samapi rasa nangis”

“tak tahu npe la boleh mengalir air mata ni masyaallah Allahuakbar..semoga melimpah ruah rezeki tuan anas aamin3x “

“sebak hti tgok adk tu dpt rezeki semoga murah rezeki hambanya”

“ya allah , ak yg sebak tgk dia gembira “

Baca juga : Sanggup Belanja Customer Walaupun Belum Gaji, Reaksi Staff Tealive Ini Raih Perhatian Ramai

Baca juga : Belanja Nescafe Tin Dekat Semua Rider, Lelaki Ini Raih Pujian Ramai

Lihat klip rakaman di instagram :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rosebirumediacom

Lihat juga komen netizen :

@fifi rania : sy bagi nama anak sy pn anas… nanti besar jd cm abg suka tolong orang

@Hidayah &Syad : Semoga ada rezeki saya dpt jumpa Abg anas.untuk kos saya bersalin

@Aisyah Irsha : Alhamdulillah.. rezeki mu dek . jumpa dgn org yg baik2.. hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa baik mu hamba Allah

@Dexter_Awit : Thankz bang..sbg suami,sy faham perjuangan brother ni..sekali lagi,thank you soo much bang Anas

@Surayah Yusuf : Bertuah dapat jumpa bang anas.. Semoga sentiasa dlm lindungan Allah swt aamiin

@π˜Όπ˜Ώπ™„π™‡ π˜Όπ™ƒπ™ˆπ˜Όπ˜Ώ : great loyalty… keep it up Allah give you more of more rezki Love from Pakistan abang

@NABILATOYOTA : ya allah murahkan lah rezeki aq.. semoga satu hari nanti aq dpt bg mcm mna abg anas bgi pada org org…skrg pun bila boleh bg sikit rasa happy sgt2…

@PutriRaflina# : Ya Allah…anas da smpi tempat kelahiran sy iaitu SANDAKAN, sungguh pon sy skrg duk selangor…murah rzki anas Aamiin

PERHATIAN: Pihak Daebaking tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Daebaking juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous articleBisnes Potboy Tutup Serta Merta Tanpa Notis, Pekerja Hilang Pekerjaan Dan Hanya Dibayar RM 200
Next articleBuang Sihir Kedai, 7 Jarum Dijumpai Pada Siling Sebuah Kedai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here