Menerusi perkongsian klip durasi pendek ini disiarkan oleh akaun Tiktok mrtoyol85, dan telah ditular baru-baru ini di media sosial.

Dalam video klip ini menunjukkan sebuah kenderaan yang terus ‘mencilok’ di hadapan lori di laluan tol undang kemarahan pemandu lori ini. Apa yang kita lihat tindakan pemandu lori tersebut turun daripada kenderaan dan memarahinya kerana terus memasuki laluan itu dan boleh membahayakan nyawa. Video klip ini juga telah tular di media sosial dan tarik perhatian ramai.


(Gambar hiasan)

Netizen turut memberi komen mengenai video klip ini, mengatakan pemandu tersebut sememangnya patut dimarahi kerana ianya boleh membahayakan nyawa dan pemandu lori itu juga akan dipersalahkan. Ada juga yang memberi kata-kata positif kepada pemandu lori itu kerana bertindak sedemikian untuk mengelakkan perkara itu tidak berulang lagi oleh semua pemandu-pemandu diluar sana.

Perkongsian video klip di Tiktok ini telah mendapat sambutan orang ramai sebanyak 1.2M penonton, 43.8K sukaan dan 2551 komen.

Baca lagi: Buat Pusingan U Selepas Nampak Roadblock, Tindakan Pemandu Kancil Ini Dikejar Polis Buat Ramai Yang Terhibur

Baca lagi: Merajuk Pelanggan Tak Mahu Ambil Percuma, Gelagat Kanak-Kanak Ini Jual Mangga Tarik Perhatian Ramai

Lihat klip durasi pendek reaksi pemandu lori ini:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rosebirumediacom

Lihat juga video dibawah:

Lihat apa juga kata orang ramai:

@Nazri Bin Tan: Biasa buat takde drebar lori turun. Ini kali dia silap orang la

@AbamApis: sekali sekala kena jgk buat mcm ni, bukan nk tnjuk samseng tp lebih kpd pengajaran..

@Combat: aku kalau org minta maaf, auto jadi serba salah..nk marah pn xda ayat dah..

@Uuuserr1406: Abg lori mesti jantung laju sbb menekan brek nk elak terlanggar, tu yg mrh sgt tu. Aku fhm bang!

@Hfq.: maaf berguna bila tk kena. bila kena teesodok dkt konkrit tol tu , tk sempat dh minta maaf. terimakasih bang tegurkan.

@AtharAbdullah83: mantap bang.spesis mcmni selagi tk kene sound dpn2.nnt akn dtg diorg akn buat lg perangai mcmtu.

@Pu Latif: bagi peluang abg tu marah dulu diam dan dgar ja hbs marah dlm 5 ke 10 minit baru mnt maaf. selesai kes

@Cimpeng #jbstyle: terima kasih bang wakilkan bg pihak pilot darat sedunia….dh ramai kena,asal xcident je mesti lori kena…hmmm….

@I,m Putera: stail aku..biar aku follow lori..dari aku cilok depan..nak cepat macamana pun aku x buat..sbb bahaya pd diri sdiri dan orang lain..

PERHATIAN: Pihak Daebaking tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Daebaking juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous articleLepas Kahwin Wanita Lain, Alasan Pakcik Ini Nak Ceraikan Isteri Pertama Buat Ramai Tak Sangka
Next article“Pasang CCTV Pun Berani Ambil Parcel Orang”-Selamba Ambil Parcel Orang, Gelagat Lelaki Ini Dirakam CCTV

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here