Sekarang ini dilihat ramai yang sudah menunjukkan kekreatifan masing-masing terutama dalam penghasilan foto atau gambar yang sangat kreatif dan menarik.

Seperti klip rakaman yang tular di tiktok @tengkuihsanshah, dapat dilihat situasi yang mana sebuah rakaman yang diambil di mana pada awalnya gambar tersebut dilihat seakan lukisan biasa namun apabila didekatkan rupanya foto tersebut terhasil dari ratusan atau mungkin ribuan zip pada gambar tersebut.

luar biasa seninyaโ€ฆpandangan jauh, kalau kita yang buat, silap2 letak satu undur belakang, letak lagi undur lg

Di ruangan komen pula ramai yang kagum melihat penghasilan gambar yang sangat kreatif itu.

“sapa yer punya karya ni..nak tau sgt orgnya..masyallah genius”

“Bersenk sungguh tngan nye..”

“tak pernah terfikir… hebat sungguh pencipta FOTO ni”

“mashaAllah Tabarakallah sngguh kreatif… aku nk lukis binatang pon xpndai inikan lgi nk bt gini”

Baca juga : Adik Rahman Buat Permintaan Nak Tengok Gambar Ibu, Reaksinya Undang Sebak Netizen

Baca juga : Curi-Curi Ambil Gambar Wanita Mengandung Dalam Pasaraya, Rupanya Ramai Dah Jadi Mangsa

Lihat klip rakaman di instagram :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rosebiru (@mediarosebiru)

Lihat juga komen netizen :

@maman : aku pernah tersepit gara2 zip ni..elok la dia dekat situ.klau x mengigit dia ujung2

@titik : Agaknya brapa ribu keping la zip yg guna tu ye

@rapeahihsan : kelebihan Allah beri pada nye Subhanallah

@๐‘€๐’ถ๐“ƒ๐’ฟ๐‘’๐“๐‘’๐“Ž๐“‡๐’ถ : Ni mak aq jerit lau aq buat sbb dye tukang jahit

@iyZa BeaR : Masyaallah..Salah 1 nikmat Allah bg..Memang la

@Namia : My toxic traits say i alsi can do this

@mawar ahamd (lokman) : boleh ke tau ni kat area mana..saya nak pergi

@MSK : baca2 komen ckp dkt singapore

PERHATIAN: Pihak Daebaking tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Daebaking juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous articleSiri Fantasi Rom-Com โ€œMy Man Is Cupidโ€ Hadir Eksklusif di Prime Video 1 Disember 2023
Next article“Sapu Minyak Gamat Okaylah Nanti”-Kereta Dilanggar Sehingga Bercalar Panjang Raih Perhatian

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here